سلام دوستان ، بنا به درخواست دوست عزیزم میلاد عزیز (Quick) ، نحوه ی اجرای بازی در PSP رو یاد میدم.
دوستان بازی های ارجینال PSP به صورت UMD به فروش میرسند اینم عکس یه UMD :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
UMD ها در ایران قیمت بالایی ( 25 هزار تومن به بالا ) دارند و بنابراین اکثرا از بازی های کپی استفاده می کنند.
برای اجرای بازی های UMD باید UMD رو درون PSP بزارید و بعد از قسمت Game --> UMD بازی رو اجرا کنید.
ولی اگر PSP شما کپی خور شده باشد قادرید که بازی های کپی با پسوند ISO و CSO رو اجرا کنید.
ISO همان پسوند استاندارد Image گیری هست که روی UMD ها هم همین فایل های ISO رایت شده است . ولی CSO همان Compressed ISO هست که همون ISO فشرده شده است که حجم کمتری میگیره .
برای اجرای بازی های کپی ابتدا کابل USB رو به PSP متصل کنید.
از داخل PSP برید و USB Connection رو فعال کنید.
وقتی کامپیوتر مموری کارد PSP رو شناخت باید بازیه با پسوند ISO یا CSO مربوطه رو داخل فولدر ISO در PSP کپی کنید و سپس به منوی Game --> Memory Stick در PSP برید.
دوستان اگر مموری کارد شما خالی بود باید توسط PSP آن را فرمت کنید بدین ترتیب که:
System --> System Settings --> Format Memory Stick
اگر مشکلی بود در خدمتم.
ممنون ، ساسان. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks