سلام :
کسی این جا 212 یا TX یا TX2 یا Z600 نداره ؟
از معایب و مزایاش برامون بگه !
بلاخره با 50 هزار تومان کدوم رو بخرم ؟
برای اور می خوام ...

با تشکر ...
دوست عزیز من برای فروش دارم اما استفاده نکردم

اگه می خوای بهترین انتخاب بکنی بهتره tuniq tower 120 از گرین رو بگیری چون به دلیل سیستم ساخت شاید بهتر ار 212 جواب بده متاسفانه کمتر Review از 120 هست اما چیزی که از حالتش معلوم هست اینه که می تونه دمای پایداری بالا تری داشته باشه