خب من خودم هم چند تا از Block ها + چند تا از Cooling System هاش رو می خوام.
حالا باهاش صحبت می کنم ببینم چی میشه (خبرش رو با پ.خ. میدم)

اگه شخص دیگه هم دنبال خرید این محصولاته پ.خ. بده.
دمت گرم استریم جان... من منتظرم خلاصه... به نظرت لازم نیست یه تاپیک بزنی واسش؟ همه که اینجا رو نمیخونن... البته این فقط یه پیشنهاده ها!!

خیلی چاکریم خلاصه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید