آره عزیز... air cooling خوبیه. خیلی هم قشنگه... اگه مدل مسیش (همین که تو عکسه) رو 80 تومن بخری، فکر کنم معامله ی خوبی باشه. مخصوصا اینکه میگی ظاهرش هم مهمه برات.
کاربر شهرسختافزار
آره عزیز... air cooling خوبیه. خیلی هم قشنگه... اگه مدل مسیش (همین که تو عکسه) رو 80 تومن بخری، فکر کنم معامله ی خوبی باشه. مخصوصا اینکه میگی ظاهرش هم مهمه برات.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks