دیشب که Hwbot رو داشتم نگاه می کردم!
این دوستمون رکورد فرکانسش رو ثبت کردند با CpuZ فقط نوع Cpu رو انتخاب نکرده بودند...!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT Crew
دیشب که Hwbot رو داشتم نگاه می کردم!
این دوستمون رکورد فرکانسش رو ثبت کردند با CpuZ فقط نوع Cpu رو انتخاب نکرده بودند...!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گویا یکی از بچه ها CPU این دوستمون را درست کرده توی HWBOT و نزدیک به 1 پوینت گرفته برای تیم . تبریک میگم عزیز ورودتون را به تیم . ما که اورکلاک بلد نیستیم ولی همین که میبینیم شما ها کمک میکنید خوشحال میشیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه وقت شد تست wPrime بگیرید خیلی میتونه برای تیم پوینت بگیره .
پی نوشت : تیم شهر سخت افزار به رتبه 81 دنیا صعود کرد با نتایج جدیدی که بچه ها ثبت کردند ، تبریک میگم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
کاربر شهرسختافزار
سلام به همگی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شرمنده نبودم و دیر جواب می دمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مونیتورم مشکل پیدا کرده و فرستادم گارانتی و تا یکی ، دو هفته دیگه فکر نمی کنم بیادبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعدش هم که امتحاناتم هست و کامپیوتر تعطیله و میره تا بعد امتحانات (یکماه یا یک ماه و نیم دیگه)
این آخرین پستم هست تا اون موقع برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس تا اونموقع فعلا اور تعطیلهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دوباره الان چک کردم نوع سی پی یو هم انتخاب شده منظور شما کدوم قسمت هست؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اون رکورد رو خودم ثبت کردم عزیز!!!!!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Galaxy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی با Wprim یک تست در FSB 510 ،گرفتم
ولی گفتم با شه 520 رو پایدار کنم بعد اون رو بگذارم
البته فعلا که تعطیل شد
فعلا خداحافظ همگیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ViViD (03-05-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks