واقعاً یا بردت خیلی با برد من تفاوت داره یا بچ نامبر پردازنده شما عالی هست چون من خودم رو به در و دیوار زدم تا ولتاژ 1.8 هم دادم اما نتونستم به FSB 500 برسم حتی با ضریب مالتی پایین
به همین سبب هست که در فکر تعویض مادربرد افتادم
عضو VIP شهرسختافزار
واقعاً یا بردت خیلی با برد من تفاوت داره یا بچ نامبر پردازنده شما عالی هست چون من خودم رو به در و دیوار زدم تا ولتاژ 1.8 هم دادم اما نتونستم به FSB 500 برسم حتی با ضریب مالتی پایین
به همین سبب هست که در فکر تعویض مادربرد افتادم
Going To Change New HardWare Soon
عضو VIP شهرسختافزار
سی پی یو شما بچ نامبر خوبی نداره این دوستمون با پروفایل هایی که بش داده شد و تلاش بعدی خودش تونست موفق باشه و اگه با برنامه های wprime و superpi و pifast و pcmark و cpu-z شروع به تست گرفتن کنه می تونه بالای 15 پوینت رو بگیره امید وارم موفق باشیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما دوست عزیز باید pll رو زیاد کنی که بتونی بالا تر از این فرکانس بری اگه می خوای cpu-z بزنی هسته ها رو غیر فعال کن تا بتونی راحت تر بالا بیای و خوب clock gnerator مینت رو پیدا کن و با استفاده از برنامه Setfsb می تونی به فرکانس های بالا تر هم برسی
رم ها رو روی تایمینگ 6.6.6.18 بگذار برای cpu-z و ولتاژ 2.3 رو بشون بده تا هیچ مزاحمتی برات ایجاد نکنن اگه مشکل دارن تایمینگ رو 7.7.7.20 بده
ضمننا ایا شما به north brige ولتاژ می دید؟!؟ اگه این کارو نمی کنید حدود 15 درصد بش ولتاژ بدید تا در ویندوز به پایداری های بالا تر برسید موفق و پیروز باشید کمکی بود در خدمتم
آخرین ویرایش توسط Moein در تاریخ 29-04-09 انجام شده است
New Season
کاربر شهرسختافزار
ادامه جوابها و رکورد جدید ....
ممنون بابت راهنماییتونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برنامه که معرفی کردین دقیقا کارش چیه و کجا می شه پیداش کرد(لینک)
----------------------------------------------------------
باتشکر از راهنمایی هاتون
بالاخره یکی راهنمایی هم کرد؟!!!
می شه درباره هسته ها رو غیر فعال کن یکم بیشتر توضیح بدید و اینکه چجوری می شه این کار رو کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Setfsb اینهم برای رکورد جدیدم خیلی کمکم کرد
----------------
و اما رکورد جدید ....
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=556309
Extreme (29-04-09), Labyrinth (29-04-09), Mahdi_Moosavi (29-04-09), murizaki_2000 (02-05-09), PCminister (29-04-09), Shahryar (29-04-09), Stream (29-04-09), WORYA_SH (30-04-09)
عضو VIP شهرسختافزار
من دقیقا با مین شما کار نکردم واسه همین دقیقا نمی دونم چی هست چی کار باید بکنید اما خوب شما در سی پی یو کانفیک (همون جایی که می تونید قابلیت های سی پی یو رو فعال یا غیر فعال کنید تعداد هسته ها رو کم کنید) این کار باعث می شه که شما راحت تر بتونید به فرکانس های بالا تر برسید ضمننا ولتاژی که به سی پی یو دادید چقدر بوده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ASRE_NOVIN برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما از این برنامه ها با همین فرکانس استفاده کن تا بتونی پوینت بگیری
Wprime
Superpi
Pifast
Pcmark 05
تا اینجا اگه سی پی یو شما با این فرکانس استیبل باشه می تونید به راحتی 20 پوینت رو در سایت www.hwbot.org کسب کنید
New Season
گمان نمیکنم مادربرد های چیپ اینتل توانایش رو داشته باشن یا اگر هم داشته باشن جزو رده های بالا هستن نه رده میانه و پایین ولی بازم خودشون باید نگاه کنن شاید این گزینه رو داشته باشنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
بایوستار tpower یکی از قوی ترین برد ها برای اورکلاک هست و تا قبل از اینکه rampage Extreme بیاد رکورد مکس fsb رو داشت درست قیمت این مین پایینه اما فوق العاده برای اور کلاک هست و بعد از dfi p45 dk در رده دوم در سری p45 قرار دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
New Season
Extreme (30-04-09)
در حال حاظر رکورد جهانی q9550 دوستمون با همین مین ثبت شده.
biostaridleha1.jpg
دوستان اینجا رو ببینید بد نیست :
http://www.pcstats.com/articleview.c...d=2295&page=11
ASRE_NOVIN (01-05-09)
کاربر شهرسختافزار
من توی قسمت تنضیمات مربوط به CPU این گزینه ها رو دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
C1 Support
Hardware Prefetcher
Adjacent Cache Line Prefetch
Max CPUID Value Limit
Intel (R) Virtualization Tech
CPU TM function
Execute-Disable Bit Capability
Core Multi-Processing
که طبق راهنمایی های آقا شهریار ،با غیر فعال کردن گزینه Core Multi-Processing و یک تنظیم در ویندوز هسته ها غیر فعال میشن
با تشکر از آقا شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد CPU هم که من شهرستان هستم و قصد فروش رو هم ندارم
ولی در عوض می تونم نتیجه تمام تست هام رو اینجا بگذازم و با کمک شما و دوستان این CPU و Main رو تا بالاترین حدش اور کنیم و بهترین رکورد ها رو ثبت کنیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولتاژ CPU هم 1.448
دما هم در حالت عادی 33 درجه CPU و 23 درجه SYS
و در حالت لود 65 درجه CPU و 26 درجه SYS
راستی اینم یادم رفت بگم،بابت پاشخگویی دیرم شرمنده، تا یکی دو هفته دیگه چندتا امتحان دارم و نمی تونم بیش از زوزی یکبار اینجا سر بزنم و وقت کمی و برای اور هم زیاد نمی تونم وقت بگذارم
باتشکر از همه دوستانی که من رو راهنمایی می کنن و تا اینجا کمکم کردن
آخرین ویرایش توسط ASRE_NOVIN در تاریخ 01-05-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks