خیلی خیلی ممنون واقعا عالی بود.الان تو استارتاپ خودبخود اجرا میشه و فقط یه نکته ای که داره اینه که حتی در حالت idle فرکانس همه هسته ها روی 4/7 میمونه.گزینه خاصی باید تیکدار بشه یا تیکش برداشته بشه؟
و دمای 72-73 برای فرکانس 4/7 خوبه؟ بهترین دما برای این فرکانس چند میتونه باشه؟
اگر تیکEPP SPEED SHIFT و C1E و SPEED STEP رو بزنید خودش وقتی نیاز نباشه داون کلاک میکنه حتی تا حدی که فقط 5-10 وات مصرف کنه.
هر چقدر CPU USAGE بالاتر بره اونم کلاک رو میبره بالاتر.

دماش مناسبه برای اون فرکانس، با واتر کولینگ خوب تا زیر 60 هم میاد تو فول توربو