اگر تیکEPP SPEED SHIFT و C1E و SPEED STEP رو بزنید خودش وقتی نیاز نباشه داون کلاک میکنه حتی تا حدی که فقط 5-10 وات مصرف کنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a27f87 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر چقدر CPU USAGE بالاتر بره اونم کلاک رو میبره بالاتر.
دماش مناسبه برای اون فرکانس، با واتر کولینگ خوب تا زیر 60 هم میاد تو فول توربو






پاسخ با نقل قول
Bookmarks