چرا اجرا میشه احتمالا یک گزینه رو اشتباه میزنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a27f87 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از تک تک مراحلی که برای اد کردن برنامه از task scheduelr استفاده میکنید عکس بذارید تا ببینم کجاش اشتباه شده
آموزش IETU رو هم سر فرصت میذارم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks