سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bill geits برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من که جاییش عجیب نیست چون که حرف اولو تو توان مصرفی سی پی یو و کارت گرافیک میزنه
که شما گرافیکو انتخاب نکردید
این سی پی یو که انتخاب کردید 65w برق میخواد
مادربرد هم 50w
رم ddr2 اونم یه دونه برق خیلی کمی میخواد فکر میکنم چیزی حدود 1.5v .
برای دوتا هارد هم 40w بسته
توان مصرفی USB , modem ,FAN خیلی ناچیزه تازه 300w خیلی هم زیاده همون 187w هم کافیه
سوالی بود در خدمتم
-----------------------
موفق باشیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید





پاسخ با نقل قول
Bookmarks