خب حسین جان بلاخره کدومش درسته ؟ من میخوام یه سایت برای محاسبه مصرف توان تو مقاله ام معرفی کنم . موندم بین این چند مورد . بعدشم جالبه اون موقع که می خواستم این سیستم رو بخرم همه تو همین فروم می گفتن 535 گرین بخر ! 187 کجا و 535 کجا !
کاربر شهرسختافزار
خب حسین جان بلاخره کدومش درسته ؟ من میخوام یه سایت برای محاسبه مصرف توان تو مقاله ام معرفی کنم . موندم بین این چند مورد . بعدشم جالبه اون موقع که می خواستم این سیستم رو بخرم همه تو همین فروم می گفتن 535 گرین بخر ! 187 کجا و 535 کجا !
آخرین ویرایش توسط bill geits در تاریخ 26-12-09 انجام شده است
خوب حرف شما کاملا منطقیه اما نکته اصلی اینجاستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bill geits برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سایت کولر مستر توان مصرفیو دقیق دقیق معرفی میکنه بدون در نظر گرفتن احتمالات یعنی دقیقا همون توان مصرفی که باعث میشه قطعه کار کنه دیگه هیچ احتمالیو در نظر نمیگیره (مثلا ممکنه قطعه بنا به نسبت کاری برق بیشتری بخواد ) ومن با سایت کولر مستر مخالفم
بعد همانطور که گفتم بیشترین توان مصرفیو سی پی یو و کارت گرافیک داره که شما کارت گرافیکو تو اون دوتا تصویر که دادید مشخص نکردید همین طور خیلی چیزای دیگه.( از قدیم گفتن قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود) شما برای مشخص کردن دقیق توان مصرفی باید تمام قطعات رو مشخص کنید
خوب حالا چرا سایت اسوس وات ها رو اینقدر زیاد گفته ؟
به نظر من سایت اسوس بهتره چون توان مصرفیو با تمام احتمالات درنظر گرفته حتی میزان تقریبی توان مصرفی برای آورکلاک که شده 300w تازه میتونید با همین وات میران قطعه زیادتری هم اضافه کنید و مشکلی پیش نمیاد پس کاملا همه چیزو درنظر گرفته و این بهتره حالا شما میزان کارت گرافیک و چیزای ریز دیگه که مشخص کنید فکر کنم جواب رو بگیرید.
اگه اشتباه نکنم تایپیک داره از راه خودش منحرف میشه . اگه سوال دیگه ای هست بهتره جای دیگه درباره اش بحث کنیم .
------------------------
موفق باشیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط HoSsEiN.iR در تاریخ 26-12-09 انجام شده است
bill geits (26-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks