مدل مادربرد هنوز برای من نامشخص است
لطفا مدل دقیق مادربرد را در تب mainboard برنامه cpu-z ببینید و اعلام کنید ( مدلی که در پرایوت برام فرستادید اشتباه است )
مدل مادربرد هنوز برای من نامشخص است
لطفا مدل دقیق مادربرد را در تب mainboard برنامه cpu-z ببینید و اعلام کنید ( مدلی که در پرایوت برام فرستادید اشتباه است )
نیما جان درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو ولیدی که بالا لینک کردم داده بود خود سی پی یو زد
Motherboard
Model
Asus P5G41C-M LX
BIOS
American Megatrends Inc. - 0702 - 01/17/2011
CPU Socket
Socket 775 LGA
North Bridge
Intel G41 rev A3
South Bridge
Intel 82801GB (ICH7/R) rev A1
Motherboards - P5G41C-M LX - ASUS
سپاسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
متاسفانه مادربرد شما نمیتونه ولتاژ پردازنده را تغییر بده و تنها اندکی vtt و nb را میتوانید تغییر بدید که تاثیر زیادی در آورکلاک پردازنده نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با همان ولتاژ بیس شما باید ماکزیمم فرکانس پایدار را بدست بیاورید که گمان میکنم این کار را انجام داده و به فرکانس حدود 3.8 رسیدید
c1e رو معمولا موقع اور باید دیسیبل کرد .
- - - Updated - - -
نیما جان vcore voltage قابل تغییره.عکس دوم رو ببین
این پردازنده اگر دما کنترل بشه تا fsb 370 و ولتاژ 1.376 میشه برد بالا
SOHR@B (12-06-14)
امید جان کدام گزینه از عکس دوم را میفرمائید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SOHR@B (12-06-14)
عکس سوم vcore voltageبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
index.php?module=thumbnail&file=51468670304116407434.jpg
SOHR@B (12-06-14)
این قسمت هاردور مانیتوره و ولتاژ را نمایش میده ولی قابل تنظیم یا تغییر نیست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جناب امید کدوم گذینه رو فرمودین؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نیما جان پس با این وجود که شما میفرمایید این اخر خطه درسته؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
نیما جان قابل تغییره . بگذار منوالش نگاه کنم بهت خبر میدم
- - - Updated - - -
برادر اینقدر عکسهات کوچیکه آدم به اشتباه میندازه . نیما درست میگه من اشتباه گزینه رو دیدم . ولتاژ cpu رو تغییر پذیر نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باز بایوس جدیدترش رو بزن شاید فرجی شد
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/...-M-LX-0601.zip
سپاس دوستانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بهادر جان بایوس اخرین ورژن هست که 702 هستش
فک کنم دیگه اخر خطه
ممنون از همه یاران و دوسیتان گرام
اگه بازم نظری بود به شدت استقبال میشه
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks