ببخشید من میخاستم ببینم نسبت زیادکردن ولتاژبه FSB چقدره ؟
اصلا در چه حالتی باید ولتاژو زیاد کرد ؟
ممنون
ببخشید من میخاستم ببینم نسبت زیادکردن ولتاژبه FSB چقدره ؟
اصلا در چه حالتی باید ولتاژو زیاد کرد ؟
ممنون
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks