..........خیلی دارم حرص نیخورم لطفا دوستان راهنمایی کنند.
کاربر شهرسختافزار
..........خیلی دارم حرص نیخورم لطفا دوستان راهنمایی کنند.
कभी हार
دماتون چه قدر هست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hessam_7800gtx برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2) تنظیمات قسمت ولتاژ ؟
شما سعی کنید 3.9-4.0 بوت کنید بقیه را با SetFSB برید .
راستی C1E ، EIST و کلیه گزینه های اون صفحه را هم غیر فعال کنید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
سلام لطفا من را راهنمایی کنید سی بی یو ٍ 6750 مادر بورد EP41-UD3l است من fsb من از 343 بالاتر نمیرود تمام تغییرات در بایوس را امتحان کردم
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks