دما که والاا زیر 60 نمیاد!!!
البته یه ایده دارم که رادیاتور رو بزارم توی لگن پر از یخ!! که هنوز انجامش ندادم.ولی اینجور ناگهانی کرش میکنه میتونه از دما باشه؟؟؟؟.
http://www.pcnetwork.ir/attachment.p...5&d=1257183723
کاربر شهرسختافزار
دما که والاا زیر 60 نمیاد!!!
البته یه ایده دارم که رادیاتور رو بزارم توی لگن پر از یخ!! که هنوز انجامش ندادم.ولی اینجور ناگهانی کرش میکنه میتونه از دما باشه؟؟؟؟.
http://www.pcnetwork.ir/attachment.p...5&d=1257183723
11 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 11 میهمان)
Bookmarks