منظورتون اینه که مثلا پاور که افزایش پیدا کرد اورکلاک بیشتر میشه ؟ خیر این طور نیست پاور باید بتونه میزان توان مصرفی سیستم اورکلاک شده شما را تامین کنه با Ripple پایین تر و ... . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه به این شکل دوست عزیز.
برای مثال بنده یک پاور 400wt benzدارم با یه دوازده تایی متعلقات که برق بهشون می رسونه .
حالا اینجا جای سواله برای من که این پاور شاید درست و حسابی خودش سرپا نباشه ، و سیستم رو هنگام اور نا پایدار تر بکنه !!!
؟؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید