الان داشتم نگاهی به رکورد ها تو HWBOT مینداختم یه چیز عجیب دیدم . سی پی یو Core i7 920 رو به مالتی پلیر 22 رسونده بود . چطوری ؟
...........?
عضو VIP شهرسختافزار
الان داشتم نگاهی به رکورد ها تو HWBOT مینداختم یه چیز عجیب دیدم . سی پی یو Core i7 920 رو به مالتی پلیر 22 رسونده بود . چطوری ؟
...........?
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
13 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 13 میهمان)
Bookmarks