مسئله برند نيست . خود دفتر اسوس تو ايران هم زنگ بزنيد تاييد ميكنند . مسئلا ASUS P6T DELUX بي رقيبه . خوشبختانه دوستان بنده رو ميشناسن و ميدونن طرفدار برند خاصي نيستم .
مسئله برند نيست . خود دفتر اسوس تو ايران هم زنگ بزنيد تاييد ميكنند . مسئلا ASUS P6T DELUX بي رقيبه . خوشبختانه دوستان بنده رو ميشناسن و ميدونن طرفدار برند خاصي نيستم .
Mahdi_Moosavi (05-02-09)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks