پروفايل براي يك پردازنده بستگي به بردت دارد
عضو VIP شهرسختافزار
من از واتر کولینگ استفاده میکنم که با ابتکارات این حقیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید دما در حالت IDLE به 10 درجه میرسه اما خوب این پردازنده 90 نانومتری هست و البته داغبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا بهادر برد من که Maximus 2 Formula هستش برادربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Going To Change New HardWare Soon
AMD>INTEL (03-02-09)
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks