یه 3800x2 دارم که دمای دسکتاپش تو ویستا 80 تاست. بعد از یکم لود خاموش میشه که دماش 115 شده باشه.
نصب فن درسته و با 2 فن 3dcooler pro و 3d rocket II و استوک تست شده. بورد ایسوس A8N32-Sli-Deluxe و سی پی یو از manchester هاست
یه 3800x2 دارم که دمای دسکتاپش تو ویستا 80 تاست. بعد از یکم لود خاموش میشه که دماش 115 شده باشه.
نصب فن درسته و با 2 فن 3dcooler pro و 3d rocket II و استوک تست شده. بورد ایسوس A8N32-Sli-Deluxe و سی پی یو از manchester هاست
AMD FANATIC
عضو VIP شهرسختافزار
با این cpu تست Wprime 32m یا Super pi گرفتی ؟ نتایج عادی هست ؟ می تونی یه موردش رو با عکس نشون بدی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Don_Corleone برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks