مهم نیست شهریار جان که چقدر نشون بده مهم توان بیشتر سیستم هست.
مهم نیست شهریار جان که چقدر نشون بده مهم توان بیشتر سیستم هست.
कभी हार
قطعا دلیل علمی داره ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks