سلام سید جان.
خیلی خوبه 4.8 با ایر. . .
فقط یه سوال PLL رو چرا 1.9 دادی مگه فرقی هم می کنه؟
HWBOT SSA Member
سلام سید جان.
خیلی خوبه 4.8 با ایر. . .
فقط یه سوال PLL رو چرا 1.9 دادی مگه فرقی هم می کنه؟
AhriMAN_7211 (14-11-16), Shahryar (11-10-10), ViViD (10-10-10)
عضو VIP شهرسختافزار
توصیه میشه این مولفه برای رنج BCLK بالاتر از 200 حدودا 1.875V الی 1.9V تنظیم بشه . بیشتر جنبه تجربی داره تا علمی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed0c برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این مولفه در کل، مخصوصا در اورکلاک پردازنده های معماری Nehalem کم تاثیر هست.
.
.
....
......
عضو VIP شهرسختافزار
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهدی جان ممنون از اینکه این تست ها رو زدی می دونم که وقت زیادی رو براش صرف کردی و خسته نباشید
اما یک نکته رو تست کن نتیجه رو به ما هم بگو cpu pll رو در صورتی که می تونی 1.6 ست کن و نتیجه رو بگو چون دقیقا در nehalem تاثیر خاصی جز افزایش دما نداره و سی پی یو در لود های سنگین وحشتناک حرارت ایجاد می کنه و به صورت سرسام اوری سیستم رو از پایداری در میاره
من خودم در تمامی تست هام بسته به نوع سی پی یو و دمایی که تست می زنم سی پی یو pll رو تنظیم می کنم می خواهم بدونم شما هم به همین نتیجه می رسید یا نه در صورتی که تست مورد نظر رو انجام دادید خوشحال می شم از نتیجه اون با خبر بشم و شاید به یک نکات جالب برسیم که به درد دوستان بخوره
با تشکر
AhriMAN_7211 (14-11-16), Jagvar (10-10-10), PUMAOC (10-10-10), Shahryar (11-10-10), ViViD (10-10-10)
33 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 33 میهمان)
Bookmarks