معین جان اگر امکانش رو داری ، IHS رو جدا کن و کانتینر رو مستقیم روی هسته فیکس کن . فرکانس 8gHZ برای این چیپ دور از دسترس نیست .
عضو VIP شهرسختافزار
معین جان اگر امکانش رو داری ، IHS رو جدا کن و کانتینر رو مستقیم روی هسته فیکس کن . فرکانس 8gHZ برای این چیپ دور از دسترس نیست .
.
.
....
......
AhriMAN_7211 (14-11-16), Curtis (03-12-10), Moein (03-12-10), Shahryar (03-12-10), ViViD (03-12-10)
45 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 45 میهمان)
Bookmarks