برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ممنون از راهنماییتون به نظر شما چند درجه خنک میشه با noktua u12p تو حالت لود الان 68 تو حالت normal 55 ????????????????????????
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ممنون از راهنماییتون به نظر شما چند درجه خنک میشه با noktua u12p تو حالت لود الان 68 تو حالت normal 55 ????????????????????????
kingsped (22-06-13)
با ناکوتا گمان نمیکنم دمای در هنگام لود کمتر از 58 درجه شود این پردازنده ذاتا پردازنده داغی است برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
iranch (09-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks