آقا من دو روز پیش deep cool game storm گرفتم راضیم
سوادم به بچه های دیگه نمیرسه ولی گفتم به اینم یه نگاهی بندازیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
آقا من دو روز پیش deep cool game storm گرفتم راضیم
سوادم به بچه های دیگه نمیرسه ولی گفتم به اینم یه نگاهی بندازیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Vahid_ath در تاریخ 08-09-12 انجام شده است
من از خاک وطن دست برندارم , که خاکش را مقدس میشمارم // اگر روزی کنند این سینه ام چاک , نخواهم داد یک ذره از این خاک
به تن کردم کفن تا جان سپارم , کفن را من مقدس میشمارم //کفن نه جامه ابر و حریر است , کفن شایسته مردان شیر است
nima_hl (09-09-12)
کاربر شهرسختافزار
سلام قبلا دماش چقدر بود الان چقدر شده صدا داره ؟ قیمتش چنده؟
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر میکنم حداقل 20 30 درجه کم کرد اینو مطمئن نیستم
ولی الان بالای 33 ندیدم بره
باید یه فن دیگه هم بهش اضافه کنم که فکر میکنم کمی بهتر بشه
به هیچ وجه صدا نداره
دروغ نگم من خریدم 96 تومن چون پسرخالم مغازه داره پاساژ ایران
شانس بیاری قیمت الانشو گیر بیاری 105 تومن ایناس
بار جدید بیاد 140 تومنه الانم بعضی مغازه های پاساژ ایران و دیدم که بالای 140 تومن میفروشن
اگر خواستی و تهرانی بگو برات بپسم اصلا موجود هست و قیمت بگیرم
برات بزارن کنار بری مغازه بگیری
البته بگما من درباره باقی کولر ها اطلاعاتی ندارم
من از خاک وطن دست برندارم , که خاکش را مقدس میشمارم // اگر روزی کنند این سینه ام چاک , نخواهم داد یک ذره از این خاک
به تن کردم کفن تا جان سپارم , کفن را من مقدس میشمارم //کفن نه جامه ابر و حریر است , کفن شایسته مردان شیر است
nima_hl (09-09-12)
کاربر شهرسختافزار
داداش دستت درد نکنه دو دل موندم بین چند مدل 1ZALMAN LED 9900MAX 2NOKTUA U12P 4 ZALMAN PERFORMA 10X ولی بازم دستت درد نکنه ممنونم
زالمن 9900 در بازار نیست و خیلی هم فن مالی نبودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ناکوتا u12p فن خوبیه ولی حدود 150 تومن قیمت دارد که با بودجه شما همخوانی ندارد
زالمن 10x بدک نیست و با قیمت حدود 100 تومن در رنج بودجه شماست
iranch (09-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks