ماچو رو به خاطر وزنش برای کبی لیک توصیه نمیکنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ماچو رو به خاطر وزنش برای کبی لیک توصیه نمیکنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
بنده قبلا گفتم پردازندم Haswell هست 4690kبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط r.z68 در تاریخ 24-05-17 انجام شده است
اگر هاسول هست .مشکلی نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
فقط سوال اخرم اینه برای نصببرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هیت سینگ مادربردم مزاحمت ایجاد نمیکنه ؟
و وزنش به مادربرد اسیب نمیزنه
مادربردم Asrock fata1ty Z97 kiler هست
خیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر درست نصب بشه مشکلی ایجاد نمیشه .
همچنین ارتفاع قابل پشتیبانی کیست هم چک کن . ببین بعد از نصب در کیس بسته میشه یا نه
کاربر شهرسختافزار
کیسم Z4 Astiack هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکلی نخواهید داشتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اقا امید من این کولر macho رو گرفتم نصب هم کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بدون اورکلاک دما در حالت بیکاری 28 درجه و در حالت لود ۱۰۰ درصد ، ۵۷ درجه میشه.
اما در صورت اورکلاک تا فرکانس 4.6 دما در حالت بیکاری 28 درجه و در حالت لود ۱۰۰% از ۸۰ درجه هم میگذره !!!!!!
خمیر چی زدی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط r.z68 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4.4 ست کن . ماکس دما را بهم بگو
DOOM999 (24-05-17)
کاربر شهرسختافزار
خمیر که داخل خودش بود اسم رو بسته اش chill Factor هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چشم تست میکنم
الان روی 4.4 ۶۹ درجه هست
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 24-05-17 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks