مرسی بابت توجهت! ولی میشه هدفت از این کار رو توضیح بدی ما هم بدونیم؟!!آقامن خودم رفتم تو سایته واسه خودم دعوتنامه فرستادم. الانم عضو هستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چی میریزم به حسابت؟! بابا اینوایت مال خودته! منم خودم اینوایت دارم!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید خونه هم بخاطر این ندارم که کوالیتی پایین برام فایده نداره و نمیصرفه، و خوب کوالیتی 4 هم خیلی گرونه و باید خیلی مایه دار بشم! وگرنه که بابا من به خدا دستم به دهنم میرسه ، مرسی! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدمحمد جان!فرستاده شد!پولشم الان میریزم به حسابت!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید چون من خونه دارم ولی خودت یه خونه هم نداریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظرم اگه میخوای کمک مالی کنی، به تازه واردها کمک کن که براشون جذابتر بشه بازی، البته این فقط یه پیشنهاده
کاملا تایید میشهاز دوستان هم خواهش می کنم برای خرید خانه-اسلحه غذا و.... فقط از شرکتهای ایرانی خرید کنند تا ارز از ایران خارج نشه








پاسخ با نقل قول
Bookmarks