cao-caox
اینم یه ریپلی از اخرین بازیم
http://www.4shared.com/file/11624936.../zeus_123.html
پ.ن :بازی تو رووم امریکاس و تو بهترین سرایط 2 ثانیه دیلی داشتم
cao-caox
اینم یه ریپلی از اخرین بازیم
http://www.4shared.com/file/11624936.../zeus_123.html
پ.ن :بازی تو رووم امریکاس و تو بهترین سرایط 2 ثانیه دیلی داشتم
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
HWBOT SSA Member
کم کم داریم تیم میشیم فقط یه چند نفر دیگه مونده
البته بنده بازیم خوب نیست در حد اساتید نیستم اما بعضی وقت ها می شه رو ما حساب کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
کاربر شهرسختافزار
علی الخصوص این براد سهراب (cao-cao) رو دریابید که از حرفه ای های روزگاره!! بویژه مولتی کست زدنش lol
HWBOT SSA Member
این هم یه ابزار بسیار کارا برای آنلان بازا
حتما بگیرید جالبه 100 مگابایت بیشتر نیست
(البته بگم لینک از یکی از سایت های ایرانی هست)
http://www.crashgame.blogfa.com/post-241.aspx
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
HWBOT SSA Member
بنده از آشنا یی با شما خشبختم، دوست عزیز
(انگارا دوتا باز ها سرشون خیلی شلوغه که حالا که ما اومدیم اساتید تهویل نمی گیرندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
http://www.4shared.com/file/11652734...2/oger_11.html
6.61
1.23
room usa
hero oger
بچه ها میگن خیلی خوش شانسم ولی من به شانس اعتقادی ندارم
نظرتون رو در مورد ریپلی بگید ممنون میشم
لازم به ذکره همون 2 ثانیه دیلی هم چنان موجوده
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
Jagvar (07-07-09)
HWBOT SSA Member
دوست عزیز بنده بازی تون رو دیدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao;147976[URL="http://www.4shared.com/file/116527348/b3cf88f2/oger_11.html"
اول این که تبریک می گم بهتون
اما بنده در موقع نظر دادن سعی می کنم بیشتر انتقاد کنم تا تعریفبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید پس اگه چیزی گفتم که باب تبع شما نبود بنده پیشا پیش عضر خواهی می کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اولین نکته اینه که اونا بیشترشون مبتدی بودن و تنها یکی یا دوتا حرفه ای داشتن که آخرش یکی رفت بیرو ن از بازی
واما اصل مسئله: به نظر بنده شما خیلی تو در گیری ها نبودین و بیشتر نقش تون رو پشت پرده ایفا می کردین و یه کم از خودتون شجاعت به خرج نمی دادین ولی البته نمی گم که بیخودی وارد در گیری باید شد اما دیگه شما حتی به کریپت هم رحم می کردین :) که آخرش منجر ب این شد که پول زیادی نداشته باشین و ایتم درست و حسابس نگیرین
و این که شما خیلی حرفه ای بازی نمی کردین و می شه گفت که برد شما بخاطر هم تیمی هاتون بود نه شما و فعالیت زیادی نداشتین و از نظر جمع کردن پول خیلی کم تلاش می کردین که آخرش منجر به این شد که ایتم خوبی نبندین و تعداد ایتمتون پایین بیاد
ولی در کل بنده یک نکته رو به شما عرض کنم که شما اگر بجای بازی با کشور های دیگه تا الحان چند بار سری زده بودین به روم 1 ایران خیلی قویتر از اینا بودین چون که ایرانی ها بازی کن های خیلی قوی دارن و لی کشور های خارجی بازیکن های حرفه ای کمتری دارن پس پیشنهاد می کنم در بین هم وطنامون بازی کنی تا بازیتون بهتر بشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Jagvar در تاریخ 07-07-09 انجام شده است
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
کاربر شهرسختافزار
دانلود نسحه 6.61 !
کد:http://www.mcdonogh.info/dota/eng/DotA%20Allstars%20v6.61.w3x
!!! N . M . E !!!It Means : N aked M ac of E vilIf You Read It Fast It Sounds Like : Enemy
عزیز من
من از اون موقعی که رووم ایرانی وجود نداشت تو اروپا بازی میکردم
بعد که رووم ایران درست شد فقط پرو پلیرها بودن marsilfox k1 araz habitex new man
و.....
اون موقع رووم ایران خوب بد ولی وقتی که نووبها به رووم ایران اضافه شدن و و.... دیگه ایران بازی نمیکنم چون بازی میکنم که اعصابم راحت باشه نه اینکه کلکسیون فحش و دریوری ببینم
وقتی هم میام رووم ایران که یا cw باشه یه دوستان نزدیکم تو بازی باشن و بدونم بازی نووب نداره
این بازی هم فان بود من فقط واسه محمد جان گذاشتم تا مولتی ببینه
فعلا
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
HWBOT SSA Member
دوست عزیز بنده قصد جسارت نداشتم و نظر دادم برای این که گفته بودین نظر بدین واما برای بازی توی روم ایران بنده فقط نظرم رو گفتم و اصلا تعسب خاصی ندارم و بنده جای داداش کوچیکتر شما حساب می شم و قصد جسارت نداشتمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون که بنده تجربه هر دو جا رو داشتم عرض کردم
(جایی هم که گفتم حرفه ای بازی نکردین منضورم نبود که حرفه ای نیستسن همونی میشه که خودتون گفتین for fun)
(والبته بنده تا جایی که میدیدم اون ها هم فهش می دادن حالا قضاوت با خودتون)
بنده اشتیاق زیادی دارم تا کنار استادی مثل شما بازی کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Jagvar در تاریخ 08-07-09 انجام شده است
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks