حتما اینو بخونین:
http://www.erepublik.com/article-616721.html
به نظر من رئیس جمهور این دفعه فرد بدی نیست کارشو بلده!
پست بالا رو بخونین و اگه گلد دارین حتما تبدیل به ریالش کنید(محمد اگه گلد زیادی داری ریال بخر)
کاربر شهرسختافزار
حتما اینو بخونین:
http://www.erepublik.com/article-616721.html
به نظر من رئیس جمهور این دفعه فرد بدی نیست کارشو بلده!
پست بالا رو بخونین و اگه گلد دارین حتما تبدیل به ریالش کنید(محمد اگه گلد زیادی داری ریال بخر)
کاربر شهرسختافزار
مرسی سعید جان خوندمحتما اینو بخونین:
http://www.erepublik.com/article-616721.html
صد البته!! آتیلا یکی از لایق تین افراد برای این پسته. ماه گذشته هم به خاطر نامردی داشی میلاد نتونست کاندید بشه. وگرنه که آتیلا یکی از محبوبترین افراد ایرانی بازیهبه نظر من رئیس جمهور این دفعه فرد بدی نیست کارشو بلده!
اولا که گلد زیادم کجا بود؟!!! فکر کردی من الآن گنج دارم دیگه؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید نه بابا، من از همتون بدبخت ترم! این که میگم اگه کمک خواستید بهم بگید، باعث نشه فکر کنید من الآن آخر مایه ام! ولی خوب کمک کردن رو هرگز فراموش نمیکنمپست بالا رو بخونین و اگه گلد دارین حتما تبدیل به ریالش کنید(محمد اگه گلد زیادی داری ریال بخر)
ضمنا، چه ربطی داره؟ این مقاله میگه ریالها رو از تو مانی اکسچنج بردارید، نمیگه که گلدهاتون رو به ریال تبدیل کنید!! فقط یک کمی ریال داشته باشید کافیه... که لنگ نمونید... بقیش رو از طریق کار کردن در خواهید آورد
موفق باشید
داش مجمد کدوم میلاد نامردی کرده؟! منظورت کی بود؟
راستی من رفتم ایران وضعم بهتر شد پول مول خواستی بگوااااا!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
کاربر شهرسختافزار
میلاد جان منظورم شما نبود، ببخشید یوقت سوءتفاهم نشه!! شما رو سر ما جا داری...داش مجمد کدوم میلاد نامردی کرده؟! منظورت کی بود؟
راستی من رفتم ایران وضعم بهتر شد پول مول خواستی بگوااااا!
منظورم اون داشی میلاده که به مولتی بودن معروفه. اینم لینک پروفایلش زمان انتخابات ماه قبل، حذب آتیلا پنجم بود، درست ساعت 11:40 که آخرین دقایق انتخاب شدن کاندیدا ها بود، ایشون یک عده مولتی رو فرستادن به یه حذب که آتیلا کاندید نشه!! آتیلا هم افشاگری کرد با این حال، انتخاب نشد دیگه... حتی ادمین بعدا اومد از آتیلا تو یکی از آرتیکلا راجع به این قضیه حمایت کرد!!!!!!!!!!!
بعد راجع به پیشنهاد کمکت!! ژس بدبخت بیچارگی گرفتم، اونقدرام فقیر نیستم!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید یه حقوق بخور نمیری داریم!
من بصورت کامل در اختیار شما هستم.. اصولا این دردسر نیست... بیشترین لذت این دنیا وقتیه که با دوستان صحبت میکنیم... شما هم تاج سر مایی و همیشه مراحم...من شما را به دوستانم اضافه کردم منتظر سوالات و درد سرهای من باشید
همچنان مخلص همه ی بکس هستیم!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Âli rângêr (10-09-08), green_waves (10-09-08), Quick (10-09-08), shadow of fear (10-09-08)
کاربر شهرسختافزار
Company does not have enough money in its account, you won't get payed!
این بعنی چی ؟
من بیکار شدم ؟
کاربر شهرسختافزار
راستش من یه چند روز پیش این اتفاق افتاد برام با صاحب شرکت که تماس داشتم گفت دیروز (روزی که اون پیغام بود) نتونستم بیام سایت و این طوری شد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
Musketeer™ Pro (10-09-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان
آقا فقط یه چیز :
اون داشی میلاد رو با من(داش میلاد) اشتباه نگیرید
چاکر همه بر و بچ
گر بر سر نفس خود امیری مردی
گر بر دگری خورده نگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی
ای بابا عجب میلاده نامردی بوده هااااا!!!
لیاقت اسم میلاد رو نداره! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خلاصه محمد جان کاری داشتی بگو دیگه حالا نوبت ماست بهت کمک کنیم داداش....
چاکر همه ی میلاد ها......
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
shadow of fear (10-09-08)
کاربر شهرسختافزار
راستش خیلی اختلاف هست بین علما راجع به این پیغام. معنیش میشه:Company does not have enough money in its account, you won't get payed!
این بعنی چی ؟
من بیکار شدم ؟
کمپانی پول کافی برای پرداخت به شما رو نداره، شما دریافتی نخواهید داشت!!
برا من وقتی تازه وارد بازی شده بودم این اتفاق افتاد.. به مدیر کمپانی گفتم، گفت نه ما پول داریم بدیم.. احتمالا باگ بازیه... نمیدونم، به هر حال من کمپانیم رو عوض کردم اون موقع... شما هر کاری صلاح میدونی انجام بده
بله... ایشون هم از میلادهای سالم بازی هستن!! اون میلاد که من گفتم، حتی قبلا به خاطر مولتی سازی بن شده بوده.
آره خیلی آدم نامردیه... البته نه به بدی بعضی های دیگه!! مثل شاپور (این رو اینقدر تکرار میکنم تا ملکه ی ذهنم بشه!! شاپور نامردترین ایرانی بازیه)ای بابا عجب میلاده نامردی بوده هااااا!!!
لیاقت اسم میلاد رو نداره! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خلاصه محمد جان کاری داشتی بگو دیگه حالا نوبت ماست بهت کمک کنیم داداش....
چاکر همه ی میلاد ها......
مخلص همه ی بکس، همینطور میلادیون!!
Quick (10-09-08), shadow of fear (10-09-08)
کاربر شهرسختافزار
صاحب کارخونه Suspended شده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks