دنیزلی یک بار دیگه هم مربی پرسپولیس بود درسته ؟! کاری نتونست بکنه به نظر من ...

حمید استیلی به نظرم خوبه چون همون هفته های اولی که توی امسال لیگ قطبی تازه اومده بود مربی گری بیشتر دست استیلی بود تا قطبی بعدش اومد و استراتژیش را پیاده کرد .
پارسال تیمی که دنیزلی گرفت، وسط فصل بود ولی با این وجود بازیهای خیلی قشنگی از پرسپولیس شاهد بودیم

اگه اون همه موقعیت به اوت نمیرفت و اینقدر بدشانس نبودیم و داوریها درست بود و نصف شوتهای معدنچی بدشانس، گل میشد حتما قهرمان بودیم

تیم قطبی ( با وجود اینکه دوستش دارم ) زیبا بازی نمیکنه و بیشتر نتیجه گرا بود ولی دنیزلی تیمی رو ساخته بود که فوق العاده زیبا بازی میکرد

متاسفانه حرکات تیمی پارسال رو امسال ندیدیم. نتیجه گرایی زمانی قشنگه که همراه با بازی زیبا باشه.

تیم دنیزلی فقط ضعف دفاع داشت و زیاد گل میخورد ولی امسال با خرید سید جلال حسینی و حضور بازیکنای دیگه مثل نصرتی و حیدری دیگه از این بابت هم غم نداریم

ضمنا نباید فراموش کرد که ما با دنیزلی تونستیم استقلال رو ببریمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

یه مسئله دیگه که نباید فراموش کرد اینه که حمید استیلی هنوز تجربه بازیهای بزرگ رو نداره ولی دنیزلی هم با فنرباغچه و هم با گالاتاسرای سابقه خوبی داره

ضمن اینکه دنیزلی وقتی پاس رو قهرمان کرد و به آسیا رفت تا یک چهارم رفت و فقط به خاطر گل زده در خانه حریف حذف شد

حداقلش اینه که دنیزلی سابقه مسابقات آسیایی هم داره و از بابت خیالمون راحته ( هر چند اولویت با امپراطور هست )

در هر صورت چه حمید استیلی، چه دنیزلی ، چه قطبی و چه خاکپور و پیروانی (برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) سرمربی پرسپولیس باشن، مهم اینه که دل هواداران شاد بشه

هر چند به احتمال 80% استیلی سرمربی میشه ولی ما وظیفمون حمایت از سرمربی هست (مخصوصا در این برهه زمانی که کارمون سخته )


به امید موفقیت پرسپولیس در آسیا با مربیگری هرکس !

سپاس