شرایط قطبی چیزی نیست که بشه به این راحتی انجامش داد

نصف باشگاه تغییر میکنه!

ولی اگه قطبی نیومد ، بهترین گزینه مصطفی دنیزلی هست به نظرم

هر چند حمید استیلی تقریبا کار رو تموم کرده ...

سپاس
دنیزلی یک بار دیگه هم مربی پرسپولیس بود درسته ؟! کاری نتونست بکنه به نظر من ...

حمید استیلی به نظرم خوبه چون همون هفته های اولی که توی امسال لیگ قطبی تازه اومده بود مربی گری بیشتر دست استیلی بود تا قطبی بعدش اومد و استراتژیش را پیاده کرد .