دنیزلی یک بار دیگه هم مربی پرسپولیس بود درسته ؟! کاری نتونست بکنه به نظر من ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حمید استیلی به نظرم خوبه چون همون هفته های اولی که توی امسال لیگ قطبی تازه اومده بود مربی گری بیشتر دست استیلی بود تا قطبی بعدش اومد و استراتژیش را پیاده کرد .







پاسخ با نقل قول
Bookmarks