در ضمن به اسقلالی یا پرسپولیسی بودن کاری ندارم فقط می خوام که دوستان توجه کنن؛وحید هاشمیان و معدنچی می تونستن بهتر از یکی!!!از دو مهاجم اول بلشن!!!چرا؟؟؟چون اون دو تا دقیقاً یه مدل بازی می کردن پس باید حتماً یکی از اون دوتا بیرون می بود و یکی دیگه جاشون بازی می کرد!!!
در ضمن شمارو توجه می دم به نیمه ی دوم و وجود حسین کاظمی در زمین!!!ذقیقاً یک بار من این بازیکن رو تو زمین دیدم!!!اونم آخر بازی داشت پای بازیکن عربستان رو لگد می کرد!!!این چه جور سیتمی بود...
به بازی عربستان دقت می کردی تو نیمه ی اول همش پرس بود و ایرانی هارو از زمین خودشون تحت فشار قرار می دادن اما ایرانی ها گل زدن اومدن تو نیمه ی خودمون دفاع کردن...
مربیایی مثل علی دایی بدرد تیم ملی ایران نمی خورن که نوز اندر خم اینن که تیمی رو که می شه بازم بهش گل زد چون بازتر شده میان تیمو می کنن تو دفاع
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks