فوتبال ایران زید دست دایی میچرخه
کفاشیان و حتی علی آبادی هم نمیتونن بهش بگن بالا چشمت ابروئه
خودش رو که قالب کرد به تیم ملی
لباس هاش رو که به همه تیم های ملی قالب کرد
بعضی بازیکن ها رو هم که قالب کرد
ازش انتقاد هم میشه بلد نیست حرف بزنه و هر کاری بخواد میکنه (به خاطر اینکه پشتش گرمه)
و خیلی چیزای دیگه
بعد جالب اینکه میاد اینو میگه:
یکی نیست بهش بگه مگه تو همه بازی ها رو بردی که الان اینطوری میگی؟تيم ملي با مربيگري من مغلوب عربستان شد اما مگر ميشود همه بازيها را برد.
عجب
تو این مقدماتی جام جهانی فقط 1 برد داره
3 مساوی (حرف افشین قطبی رو بخونید بعدا)
و الان هم 1 باخت






پاسخ با نقل قول

Bookmarks