هفته فيلم " آفريقاي جنوبي " دراصفهان آغاز شد اصفهان ، ايرنا ‪۸۵/۰۹/۲۲‬
داخلي. فرهنگي‌وهنري. هنرها. سينما
هفته فيلم " آفريقاي جنوبي " با نمايش چهار فيلم از روز چهارشنبه در تالار سعدي حوزه هنري اصفهان آغاز شد.


در اين هفته فيلمهاي" يستردي " به كارگرداني " درل جيمزرودت ،" بخشش " به كارگرداني " يان گابريل " ،" خانه مادري" اثر" فرانسوآورسته" و" تمت" به كارگرداني " مونير پاركر " به نمايش در مي‌آيد.

هفته فيلم آفريقاي جنوبي در اصفهان در راستاي هفته فرهنگي آفريقاي جنوبي است كه در تهران برگزار شده بود.