سود بازرگاني گوشت قرمز همچنان صفر خواهد بود تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۹/۲۸‬
داخلي. اقتصادي. بازرگاني. گوشت قرمز.

مديركل دفتر صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ايران گفت: سود بازرگاني واردات گوشت قرمز براي محموله‌هايي كه تا پايان سال جاري به كشور وارد مي‌شود، همچنان صفر خواهد بود.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران، "سيدعباس حسيني"، اظهار داشت: اين تصميم به منظور تنظيم بازار گوشت قرمز و تعديل قيمت آن اتخاذ شده است.

وي گفت: اين تصميم براي تنظيم بازار گوشت قرمز و تعديل قيمت آن اتخاذ شده و با مصوبه وزراي كميسيون ماده يك آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات به استناد اصل ‪ ۱۳۸‬قانون اساسي، سود بازرگاني گوشت قرمز براي محموله‌هايي كه تا ‪ ۲۹‬اسفند امسال وارد يكي از گمركات كشور شدند، كماكان صفر خواهد بود.

حسيني افزود: اين مصوبه در ‪ ۲۶‬آدرماه امسال به تاييد رييس جمهوري رسيده و در همان تاريخ نيز ابلاغ شده است.