گشايش جشنواره توليدات هنري آموزشگاه هاي آزاد کشور
--------------------------------------------------------------------------------
دوشنبه 27 آذر ماه 1385 00:29
: نخستين جشنواره توليدات هنري آموزشگاه هاي آزاد هنري با عنوان «محمد(ص) پيامبر اعظم» به همت دفتر آموزش و توسعه فعاليت هاي هنري معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در فرهنگسراي نياوران گشايش يافت.
محمود شالويي ، مديرکل دفتر آموزش و توسعه فعاليت هنري در حاشيه افتتاح اين جشنواره گفت : در بخش تجسمي ، از ميان 1200 اثر رسيده بيش از 160 اثر نقاشي ، تذهيب ، نگارگري و خوشنويسي از بيش از 140 هنرجوي آموزشگاه هاي هنري سراسر کشور در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
شالويي گفت : علاقه مندان به موسيقي تا فردا شب مي توانند 63 اجراي موسيقي را در سالن خليج فارس فرهنگسراي نياوران به تماشا بنشينند. اين اجراها شامل موسيقي هاي مقامي ايران ، مناطق مختلف ايران و کلاسيک در قالب تکنوازي ، دوئت و گروه نوازي است.
وي افزود: در بخش تئاتر از ميان 17 نمايش رسيده ، 4 نمايش از استان هاي گلستان ، کهگيلويه و بويراحمد و اردبيل از روز گذشته در سالنهاي خليج فارس و گوشه فرهنگسراي نياوران روي صحنه رفته است.
جام جم آنلاین...






Bookmarks