آرمان جان مبلغ كمي هست به نظر شما ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بد نيست به قيمت پيشنهادي براي خريد هاي شركت هايي مثل nVIDIA ، ATI و ... يك نگاهي بندازيد و كلا به خريد شركت هاي مختلف اون وقت متوجه ميشيد كه اين رقم خيلي هم زياد هست .

به نظر من دليل اينكه مايكروسافت گير داده فقط به خاطر رقابت با گوگل هست وگرنه ارزش ياهو اين قدر نيست .

ممنون
شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وضع ياهو با ATi و NVIDIA و ... فرق مي كنه! وقتي قيمت Facebook حدود 2 ميليارد دلار تخمين زده بشه يا MySpace پيشنهاد هاي 10 ميليارد دلاري رو در كنه، 45 ميليارد دلار براي ياهو چيزي نيست!
بنده فكر مي كنم اگه اين هزينه را مايكروسافت خرج Msn كنه بتونه خيلي بهتر با گوگل رقابت كنه ( از نظر بازديد Msn 2، 3 پله از نظر الكسا از ياهو كمتر هست )
شايد اگه روي MSN كار كنه Price/Performance بهتري داشته باشه ولي Microsoft دنبال High-End هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید