پاسخ: یاهو مخالفت کرد؛ مایکروسافت قیمت را به 80 میلیارد دلار افزایش داد!
من موافق نیستم با حرفت شهریار .
به نظر من با اینکه یاهو خیلی پر رو ئه که قبول نمی کنه ولی اگر مایکروسافت بخردش خیلی خیلی بهتر از اینه که روی Msn کار کنه .
پاسخ: یاهو مخالفت کرد؛ مایکروسافت قیمت را به 80 میلیارد دلار افزایش داد!
نقل قول:
آرمان جان مبلغ كمي هست به نظر شما ؟! :gasp: بد نيست به قيمت پيشنهادي براي خريد هاي شركت هايي مثل nVIDIA ، ATI و ... يك نگاهي بندازيد و كلا به خريد شركت هاي مختلف اون وقت متوجه ميشيد كه اين رقم خيلي هم زياد هست .
به نظر من دليل اينكه مايكروسافت گير داده فقط به خاطر رقابت با گوگل هست وگرنه ارزش ياهو اين قدر نيست .
ممنون
شهريار:love:
وضع ياهو با ATi و NVIDIA و ... فرق مي كنه! وقتي قيمت Facebook حدود 2 ميليارد دلار تخمين زده بشه يا MySpace پيشنهاد هاي 10 ميليارد دلاري رو در كنه، 45 ميليارد دلار براي ياهو چيزي نيست!
نقل قول:
بنده فكر مي كنم اگه اين هزينه را مايكروسافت خرج Msn كنه بتونه خيلي بهتر با گوگل رقابت كنه ( از نظر بازديد Msn 2، 3 پله از نظر الكسا از ياهو كمتر هست )
شايد اگه روي MSN كار كنه Price/Performance بهتري داشته باشه ولي Microsoft دنبال High-End هست :1. (38):