به نظر من ارزش ياهو بيشتر از اين حرفهاست. 45 ميليارد دلار براي خريد ياهو مبلغ بالايي نيست ولي 80 تا به نظرم مناسب باشه...
آرمان جان مبلغ كمي هست به نظر شما ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بد نيست به قيمت پيشنهادي براي خريد هاي شركت هايي مثل nVIDIA ، ATI و ... يك نگاهي بندازيد و كلا به خريد شركت هاي مختلف اون وقت متوجه ميشيد كه اين رقم خيلي هم زياد هست .

به نظر من دليل اينكه مايكروسافت گير داده فقط به خاطر رقابت با گوگل هست وگرنه ارزش ياهو اين قدر نيست .

ممنون
شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید