بنده فكر مي كنم اگه اين هزينه را مايكروسافت خرج Msn كنه بتونه خيلي بهتر با گوگل رقابت كنه ( از نظر بازديد Msn 2، 3 پله از نظر الكسا از ياهو كمتر هست )