مطمئن باشید الان تمام دوستانی که نمایشگاه هستن سرشون شلوغه .
من خودم فردا میرم حتما عکس میگیرم تو سایت میزارم.
مطمئن باشید الان تمام دوستانی که نمایشگاه هستن سرشون شلوغه .
من خودم فردا میرم حتما عکس میگیرم تو سایت میزارم.
دادش دمت گرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منتظر عکس هات هستم . یادت نره.فقط یه لطفی بکن عکس هات را تا فردا عصر اپلود کن تا اگه دیم نمایشگاه خیلی توپه پاشم از اصفهان بیام تهران(هر چه زودتر اپلود کنی بهتره).ممون
آخرین ویرایش توسط behrouz8 در تاریخ 25-11-09 انجام شده است
Curtis (25-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks