حضور 20 كشور خارجي در نمايشگاه الكامپ 2009
خبرگزاري فارس:در نمايشگاه الكامپ 2009 كشور خارجي در نمايشگاه الكامپ 2009 حضور دارند.
به گزارش اقتصادي خبرگزاري فارس سيد حسين مير ظفرجويان صبح امروز در يك نشست خبري اظهار داشت: نمايشگاه الكامپ 2009در40 هزار متر مربع در 10 سالن در متراژ مفيد 20 هزار متر مربع است بطوريكه الكامپ 2009 بزرگترين نمايشگاه در 15 سال گذشته است.
وي افزود: 500 شركت داخلي و 80 شركت خارجي در اين نمايشگاه حضور دارند كه نسبت به 14سال گذشته با حضور پر شور شركت خارجيها مواجه هستيم كه بطوري كه 15 درصد شركت كنندگان افزايش داشته است.
معاون شركت سهامي نمايشگاه بينالمللي ايران گفت: برندهاي مشهور داخلي و خارجي كشور در اين نمايشگاه حضور دارند.
همچنين مجتبي حسيني پناهنده مدير نمايشگاههاي داخلي گفت: در الكامپ 2009 بستري فراهم شده است تا تمام شركتهاي فعال در اين نمايشگاه حضور داشته باشند ضمن اينكه امسال تخفيفهايي هم براي شركتكنندگان در نظر گرفته شده است.
وي افزود: در اين نمايشگاه همچنين غرفههايي براي برندسازي و برنديابي و تجارت الكترونيك در نظر گرفته شده است.
مير ظفرجويان در پاسخ به اين سوال فارس كه چه اصراري وجود دارد كه نمايشگاه صنعت و نمايشگاه الكامپ توسط شركت برگزار شود گفت: چون برند اين دو نمايشگاه را شركت ايجاد كرده است خود برگزار ميكند ولي ما آمادگي داريم كه اين دو نمايشگاه را هم به بخش خصوصي واگذار كنيم.
وي افزود: ژاپن، مالزي، كره، آلمان، هند، تايوان، هلند، فرانسه،آمريكا، بلژيك، سوئيس، دانمارك، انگلستان، ايتاليا، فليپين،هنگ كنگ، سنگاپور و امارات در نمايشگاه الكامپ 2009 حضور دارند.
همچنين پناهنده گفت: ما اصراري نداريم كه نمايشگاه الكامپ را برگزار كنيم و طبق فراخواني كه سازمان توسعه تجارت ارائه داد هيچ شركتي حاضر به برگزاري اين نمايشگاه شد لذا شركت سهامي نمايشگاهها اقدام به برگزاري نمايشگاه كرد.
وي افزود: قرار نيست كه سازمانهاي دولتي نمايشگاه برگزار كنند بلكه بايد تشكلهاي تخصصي اقدام به برگزاري نمايشگاه بكنند.
ميرظفرجويان گفت: ما شركت دولتي نيستيم و در حال گذار از حالت دولتي به خصوصي هستيم و كليه امور جاري بر اساس قانون تجارت است ضمن اينكه ما بودجه دولتي هم نداريم و از هزينه برگزاري نمايشگاه هزينههاي اجرا و تبليغات را در ميآوريم.








Bookmarks