ساسات جون یه سوال : با توجه به محبوبیت بالای فایرفاکس چرا مایکروسافت این مرورگر رو به عنوان default نسخه های ویندوز به جای اینترنت اکسپلوره بکار نمیبره ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
ساسات جون یه سوال : با توجه به محبوبیت بالای فایرفاکس چرا مایکروسافت این مرورگر رو به عنوان default نسخه های ویندوز به جای اینترنت اکسپلوره بکار نمیبره ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks