ساسات جون یه سوال : با توجه به محبوبیت بالای فایرفاکس چرا مایکروسافت این مرورگر رو به عنوان default نسخه های ویندوز به جای اینترنت اکسپلوره بکار نمیبره ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید