تیم برنامه نویسان مایکروسافت را می توان از نخستین افرادی دانست که در اولین فرصت پس از ارائه فایرفاکس 3 یک کیک تولد به عنوان هدیه برای آن ارسال کردند.
اگر بخاطر داشته باشید، پیش از این نیز به مناسبت تولد فایرفاکس 2 یک کیک از طرف مایکروسافت برای موزیلا ارسال شده بود و ظاهراً آنها می خواهد این روند را در سالهای آینده نیز ادامه دهند.
این کیک توسط آقای "Sean" از مایکروسافت شخصاً به دفتر موزیلا آورده شد و به آقای "John Lilly" که از مدیران ارشد موزیلا می باشد تحویل داده شد.
تمامی افراد حاظر در این مراسم از این اقدام مایکروسافت خوشحال شدند. بر روی این کیک یک حرف "e" به نشانه نماد مرورگر اینترنت اکسپلورر وجود داشت.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید منبع خبر: WinBeta.Net ( نقل از arcanology )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks