فک کنم بریم گوشیمونو بفروشیم بهتره چون مثله اینکه برای UIQ3 برنامه ی باحال پیدا نمیشه (مثلا REMOTE contorol)
فک کنم بریم گوشیمونو بفروشیم بهتره چون مثله اینکه برای UIQ3 برنامه ی باحال پیدا نمیشه (مثلا REMOTE contorol)
کاربر افتخاری انجمن
جوش نزن ! ریموت هم به زودی می یاد !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jaSt 4 mi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks