فک کنم بریم گوشیمونو بفروشیم بهتره چون مثله اینکه برای UIQ3 برنامه ی باحال پیدا نمیشه (مثلا REMOTE contorol)
فک کنم بریم گوشیمونو بفروشیم بهتره چون مثله اینکه برای UIQ3 برنامه ی باحال پیدا نمیشه (مثلا REMOTE contorol)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks