رمهای gskill یا آخرین رم 6400CL3 از kingston hyperx .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
رمهای gskill یا آخرین رم 6400CL3 از kingston hyperx .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا ؟ KingStone HyperX درسته قوي تره اما gkill شما يكي قيمتش را بگيد دوم هم اينكه چرا ميگيد بهتره از نظر فركانس كه اون ها هم رده ماله شما هستند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستي اگه ميشه يك اسكرين شات هم تست ها و مشخصات رمتون بگذاريد.
کاربر شهرسختافزار
kingston که تو ایران خیلی قیمت هاش بالاست... تو ایران که اولین انتخاب همین gskill 4.4.3.5 هست،ولی از بعد کارایی مسلما hyperx 6400CL3 خیلی خوبه و همین دیروز رکورد 3dmark03 شکسته شد که رم های طرف همین hyperx بود...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سری hyperx کینگستون هیچ وقت بد نبوده و جزو رمهای قدر بازار هستن.
واسه اسکرین شات هم رسیدم خونه ارسال می کنم.
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks