هر کی رم می خواد،بره از آقا کیوان www.coolingsys.ir رم 4.4.3.5 gskill بگیره... الان داره روی 1050 مگاهرتز و تایمینگ 4.4.3.4 1T کار می کنه :دی
کاربر شهرسختافزار
هر کی رم می خواد،بره از آقا کیوان www.coolingsys.ir رم 4.4.3.5 gskill بگیره... الان داره روی 1050 مگاهرتز و تایمینگ 4.4.3.4 1T کار می کنه :دی
خوبی وحید جان ؟ چقدر ولتاژ دادی اینطوری شده ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید من تا 2.35 رفتم استیبل نبود !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
کاربر شهرسختافزار
مرسی ! تو هیچ خودت هم استیبل نبودی :دی حالا چه برسه به رمها :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Virgil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولتاژ مهم نیست،البته خیلی بیشتر هم میره و هنوز اوله راهی!
اگه خودم استیبل بودم که خوب بود. خودم رو نمی تونم استیبل کنم رفتم سراغ رم :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
لينك دقيق محصول با قيمتش را بده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستي اين دو تا رم را هم ببينيد فكر كنم آقاي HamidFULL تست گرفتند :
http://www.shahrsakhtafzar.com/index...1&limitstart=7
http://www.shahrsakhtafzar.com/index...1&limitstart=7
قيمتش دقيق را بديد ببينيم كدوم براي اور بهتره .
HamidFULL (22-12-07)
کاربر شهرسختافزار
رمهای gskill یا آخرین رم 6400CL3 از kingston hyperx .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا ؟ KingStone HyperX درسته قوي تره اما gkill شما يكي قيمتش را بگيد دوم هم اينكه چرا ميگيد بهتره از نظر فركانس كه اون ها هم رده ماله شما هستند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستي اگه ميشه يك اسكرين شات هم تست ها و مشخصات رمتون بگذاريد.
کاربر شهرسختافزار
kingston که تو ایران خیلی قیمت هاش بالاست... تو ایران که اولین انتخاب همین gskill 4.4.3.5 هست،ولی از بعد کارایی مسلما hyperx 6400CL3 خیلی خوبه و همین دیروز رکورد 3dmark03 شکسته شد که رم های طرف همین hyperx بود...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سری hyperx کینگستون هیچ وقت بد نبوده و جزو رمهای قدر بازار هستن.
واسه اسکرین شات هم رسیدم خونه ارسال می کنم.
کاربر شهرسختافزار
2 گیگ 4.4.3.5 را می تونید 110 تومان تهیه کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nVIDIA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Vapochill chills Intel QX9770 to a record-shattering 4.5GHz
رکورد اورکلاک با پردازنده qx9770 با خنک کننده vapochill
http://www.theinquirer.net/gb/inquir...attering-first
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
KING (19-01-08), Shahryar (14-01-08), Mahdi_Moosavi (25-01-08)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks