صبر کدومه ! صبر نکن ! صبوری خوب نیست !!
========
یه سوال :
اینکه می گی مادربورد ممکنه نه سنکرون باشه نه آسنکرون یعنی چی ؟
مثال هم می تونی بزنی ؟ مدل مادربورد مثلا !
===
عجله کن تا تپیک و به توپ نبستم !
کاربر شهرسختافزار
صبر کدومه ! صبر نکن ! صبوری خوب نیست !!
========
یه سوال :
اینکه می گی مادربورد ممکنه نه سنکرون باشه نه آسنکرون یعنی چی ؟
مثال هم می تونی بزنی ؟ مدل مادربورد مثلا !
===
عجله کن تا تپیک و به توپ نبستم !
6 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 6 میهمان)
Bookmarks