اون پست 18 رو هم بي زحمت ويرايش كن . خوشم نمي آد حرف هاي منو كج و كوله بگيريد . وجود من هم در اينجا به خواست شهريار بوده . خواهش مي كنم خود شهريار هم اجازه نده مطالب اينجا قاطي بشن . يا فكر كنن كه من دعوا دارم
کاربر شهرسختافزار
اون پست 18 رو هم بي زحمت ويرايش كن . خوشم نمي آد حرف هاي منو كج و كوله بگيريد . وجود من هم در اينجا به خواست شهريار بوده . خواهش مي كنم خود شهريار هم اجازه نده مطالب اينجا قاطي بشن . يا فكر كنن كه من دعوا دارم
Administrator
اگه اینطور باشه پس یعنی :ببین علی جان و مهراد جان Clock Generator به هر گونه امکان تولید سرعت میگند برای مثل سرعت هسته ، گذرگاه و ... درسته ؟
برای اورکلاک نیاز به Clock Generator هست ( اورکلاک یعنی بالا بردن کلاک دیگه ! اینو که قبول دارید ؟!!!)
پس یعنی اگه Clock Generator نباشه امکان بالا بردن کلاک ( اورکلاک) نیست ...
این رو قبول دارید ؟
Administrator
علی جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Zero برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظور من فقط شما نبودی ... کلی گفتم.
بنابراین نقل قولش رو برمیدارم
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks