صبر کدومه ! صبر نکن ! صبوری خوب نیست !!
========
یه سوال :
اینکه می گی مادربورد ممکنه نه سنکرون باشه نه آسنکرون یعنی چی ؟
مثال هم می تونی بزنی ؟ مدل مادربورد مثلا !
===
عجله کن تا تپیک و به توپ نبستم !
کاربر شهرسختافزار
صبر کدومه ! صبر نکن ! صبوری خوب نیست !!
========
یه سوال :
اینکه می گی مادربورد ممکنه نه سنکرون باشه نه آسنکرون یعنی چی ؟
مثال هم می تونی بزنی ؟ مدل مادربورد مثلا !
===
عجله کن تا تپیک و به توپ نبستم !
कभी हार
شهریار بی سوادی بیش نیست ! اما شما اگه صبر کنی شاید دیدی یکسری مطالب چرت و پرت در مورد اورکلاک کردن رم در مادربورد های محتلف کجاست ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Zero برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks